سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
حجت الاسلام جمال قدرتی

حوزه/ استاد حوزه علمیه گفت: زمانی که در جنگ نظامی و ادراکی دشمن قرار می گیریم، باید بتوانیم با هوشیاری و بصیرت خود توطئه های این جنگ ترکیبی را به خوبی مدیریت و خنثی کنیم.

حجت الاسلام جمال قدرتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان در سخنانی با اشاره به جنگ گسترده روانی دشمنان علیه محور مقاومت به ویژه ایران اسلامی، اظهار داشت: دشمنان امروز به این نتیجه رسیده اند که برای مقابله و تضعیف جبهه مقاومت به ویژه ایران اسلامی باید در کنار جنگ نظامی، جنگ ادراکی را نیز دنبال کنند.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: جنگ نظامی و ادراکی مکمل همدیگر هستند و دشمن با علم به این مهم امروز این دو جبهه را علیه محور مقاومت و جمهوری اسلامی باز کرده است.

حجت الاسلام قدرتی بیان داشت: بهترین و بارزترین نمونه عینی جنگ شناختی و ادراکی دشمن در ماه ها و حتی هفته های اخیر، مدیریت هماهنگ رسانه های معاند برای تحریف حقایق است، به نوعی که دشمن ابتدا ذهن مخاطب را برای برنامه های بعدی و گسترده خود آماده می کند و سپس اقدام به وارد آوردن ضربات برنامه ریزی شده خود می کند.

این استاد حوزه علمیه بر لزوم آشنایی درست با جنگ روانی دشمن اشاره کرد و گفت: زمانی که در جنگ نظامی و ادراکی دشمن قرار می گیریم، باید بتوانیم با هوشیاری و بصیرت خود توطئه های این جنگ ترکیبی را به خوبی مدیریت و خنثی کنیم.

وی افزود: بنابراین اگر نتوانیم این مهم را به خوبی مدیریت کنیم قافیه را به راحتی به دشمنان این نظام و اسلام خواهیم باخت.

حجت الاسلام قدرتی یادآور شد: امروز یکی از ضروریاتی که متولیان فرهنگی باید بدان توجه درست و تخصصی داشته باشند، تربیت نسلی متبحر برای فعالیت در فضای مجازی و مدیریت آن است، زیرا اگر این مهم انجام نشود در آینده در بُعد جنگ روانی صدمات بسیاری از سوی دشمنان به این کشور وارد خواهد آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha